ზოოქარდი

ხშირად დასმული კითხვები:

 

1. რა არის „ზოოქარდის“ ლოიალური პროგრამა?                                    

2. როგორ/სად მივიღო „ზოოქარდი“?

3. რა შემთხვევაში არ მოქმედებს „ზოოქარდი“?

4. სად ვისარგებლებ „ზოოქარდით“?

5. რა ვქნა, თუ „ზოოქარდი“ დამეკარგა ან დაზიანდა?

6. რამდენ ხანში აქტიურდება „ზოოქარდი“?

 

 

1. რა არის „ზოოქარდის“ ლოიალური პროგრამა?

 

„ზოოქარდის“ ლოიალური პროგრამის მეშვეობით თქვენ გეძლევათ შესაძლებლობა ზოომარტის ქსელში დააგროვოთ ფასდაკლებები ძალიან მარტივად. ამისათვის თქვენ უბრალოდ ჩვენი ერთგული მომხმარებელი უნდა იყოთ. პირობები შემდეგნაირია - „ზოომარტში“ვიზიტისას, თქვენს მიერ დახარჯული ყოველი ლარი გროვდება თქვენი „ზოოქარდის“ ანგარიშზე, შედეგად კი:

 

150 ლარის დაგროვების/დახარჯვის შემთხვევაში იღებთ 5% ფასდაკლებას

1000 ლარის დაგროვების/დახარჯვის შემთხვევაში იღებთ 7% ფასდაკლებას

3000 ლარის დაგროვების/დახარჯვის შემთხვევაში იღებთ 10% ფასდაკლებას

 

2. როგორ/სად მივიღო „ზოოქარდი“?

 

ბარათის აღება შეუძლია ნებისმიერ სრულწლოვან ადამიანს, რომელიც ერთჯერადად დახარჯავს 10 ლარს "ზოომარტში".

 

3. რა შემთხვევაში არ მოქმედებს „ზოოქარდი“?

 

„ზოოქარდზე“ ქულების დაგროვებას ვერ შეძლებთ იმ შემთხვევაში, თუ:

  • თქვენს მიერ შეძენილი პროდუქტი უკვე მოხვედრილია ფასდაკლების/ლიკვიდაციის აქციაში.
  • თქვენს მიერ შეძენილი პროდუქტი არ არის „ზოომარტის“ მიერ იმპორტირებულ ბრენდთა სიაში.

 

4. სად ვისარგებლებ „ზოოქარდით“?

 

ზოოქარდი მოქმედებს „ზოომარტის“ ყველა ფილიალში.

 

5. რა ვქნა, თუ „ზოოქარდი“ დამეკარგა ან დაზიანდა?

 

იმ შემთხვევაში, თუ „ზოოქარდი“ დაგეკარგებათ ან დაზიანდება, 1 კვირის განმავლობაში უნდა მობრძანდეთ ზოომარტის ნებისმიერ ფილიალში და განაცხადოთ არსებული მდგომარეობის შესახებ ან დარეკოთ ნომერზე: 0322 30 97 08

 

6. რამდენ ხანში აქტიურდება „ზოოქარდი“?

 

ზოოქარდი აქტიურდება გაცემიდან 2 სამუშაო დღის განმავლობაში.

 

 

 

 

 

ექსკლუზიური ბრენდები