მიწოდების პირობები

 

 

  1. რა ტერიტორიაზე ხორციელდება პროდუქციის მიწოდება?

პროდუქციის მიწოდება ხორციელდება მხოლოდ თბილისის მასშტაბით, გარდა ქალაქგარეთ მდებარე

ლოკაციებისა - კიკეთი, კოჯორი, წავკისი, შინდისი, ტაბახმელა, ოქროყანა და ა.შ.

 

 

  1. თბილისის გარდა ხდება თუ არა პროდუქციის მიწოდება სხვა ქალაქებში/რეგიონებში?

არა.  სხვა ლოკაციებზე გარდა ზემოაღნიშნულისა ამ ეტაპზე შეკვეთების მიწოდება არ ხორციელდება.

 

 

  1. რა ღირს პროდუქციის მიწოდება?

პროდუქციის მიწოდება თბილისის ნებისმიერ წერტილში ღირს 5 ლარი.

 სამომავლოდ ტარიფის  დაანგარიშება მოხდება ავტომატურ რეჟიმში, მომხმარებლის ლოკაციის და პროდუქციის წონის მიხედვით.

 

 

  1. შევიძინე პროდუქცია. როდის მივიღებ ჩემს შეკვეთას?

შეკვეთიდან მეორე სამუშაო დღეს. გთხოვთ გადახედოთ ქვემოთ მდებარე გრაფიკს:

#

შეკვეთის განთავსების დღე

როდის მივიღებ შეკვეთას?

1

ორშაბათი

 სამშაბათი

2

სამშაბათი

 ოთხშაბათი

3

ოთხშაბათი

ხუთშაბათი

4

ხუთშაბათი

 პარასკევი

5

პარასკევი

  ორშაბათს

6

შაბათი

  ორშაბათს

7

კვირა

  ორშაბათს

 

 

 

  1. შეკვეთა განვათავსე პარასკევს, შაბათს ან კვირას, როდის მივიღებ?

პარასკევს, შაბათს და კვირას განთავსებულ შეკვეთას მიიღებთ ორშაბათს.

 

 

  1. შემიძლია თუ არა შეძენილი პროდუქციის უკან დაბრუნება?

შეძენილი პროდუქციის უკან დაბრუნება შესაძლებელია მიწოდებიდან 3 დღის განმავლობაში. დეტალებისათვის დაუკავშირდით ონლაინ მაღაზიას ტელეფონის ნომერზე: 577 14 65 65 (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00-18:00 საათებში)

გაითვალისწინეთ რომ გახსნილი შეფუთვების და მომხმარებლის მიერ დაზიანებული პროდუქციის უკან დაბრუნება არ ხდება.

 

 

  1. როგორ მოვიქცე თუ მაქვს დამატებითი კითხვები ან პრობლემა შეკვეთის განთავსებასთან დაკავშირებით?

იმ შემთხვევაში თუ გაქვთ დამატებითი კითხვები ან პრობლემა შეკვეთის განთავსებასთან დაკავშირებით, დაგვიკავშირდით ონლაინ მაღაზიის ტელეფონის ნომერზე: 577 14 65 65 (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00-18:00 საათებში)

 

 

 

 

ექსკლუზიური ბრენდები